دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

اتفاقات داستان نغمه یخ و آتش در دنیای خیالی وستروس رخ میدهد ، این دنیای فانتزی که در ذهن خلاق جورج آر آر مارتین شکل گرفته است شامل داستانهای جذاب و متفاوتی میباشد که سریال گیم آف ترونز تنها بخشی از تاریخ آن است ، مسئولان شبکه HBO قصد دارند چند اسپین آف از روی این مجموعه تلویزیونی درست کنند که اولین اسپین آف که داستانهای "شب طولانی" را بازگو میکند سال 2020 روی آنتن شبکه اچ بی او ایالات متحده میرود

رفته رفته به پایان سریال دوست داشتنی game of thrones نزدیک میشویم ، چیزی که باعث خوشحالی هوادران گات شده است خبرهایی ناشی از اسپین آف های سریال میباشد که به نظر میرسد مسئولان اچ بی او قرار است هزینه های هنگفتی را برای این پروژه خرج کنند تا شاید بتوانند موفقیتهایی که با سریال بازی تاج و تخت دست یافتند را دوباره تکرار کنند.

موضوعی که به عنوان اولین اسپین آف قرار است ساخته شود اتفاقات شب طولانی میباشد ، این قصه برمیگردد به 8000 سال قبل از فتح اگان ، جایی که سرزمین وستروس سردترین و طولانی ترین زمستان تاریخ را تجربه میکند.

وایت واکرها از شمال به وستروس حمله ور شده اند و بالاخره شب طولانی با اتحاد فرزندان جنگل و انسانهای نخستین با رهبری "آزور آهای" در نبرد "سپیده دم" خاتمه میابد ، در این نبرد آزور آهای (صاحب شمشیر لایت برینگر) موفق میشود وایت واکرها را شکست دهد.

"جین گلدمن" کار نویسندگی فیلمنامه این اسپین آف را بر عهده خواهد داشت که در این راه جورج آر آر مارتین نیز به او کمک خواهد کرد.

منبع: یک سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸
محسن حیدری

اخبار

اسپین آف

نظرات  (۱)

جالبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">