دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

دیمون تارگرین یکی از کاراکترهای خاص و جذاب سریال House of The dragon میباشد که مت اسمیت ایفای نقش آن را بر عهده گرفته است ، در این پست صحبتهای این بازیگر را درباره نحوه دریافت این نقش و چگونگی ایفای آن خواهیم خواند.

از آغاز HOTD زمان زیادی نمی‌گذرد، با این حال طرفداران از همین الان شروع به انتخاب شخصیت‌های مورد‌علاقه‌ی خودشان کرده‌اند، آ‌ن‌ها توجه ویژه‌ای به شخصیت «دیمون تارگرین»، برادر جوان‌تر و سرکش شاه ویسریس تارگرین اول دارند. فرقی ندارد دزدیدن تخم اژدها باشد یا بریدن اندام‌ها، دیمون تارگرین هر وقت حضور داشته باشد، حوصله‌تان سر نمی‌رود. 

نقش دیمون توسط «مت اسمیث» اجرا می‌شود، که بیشتر به عنوان دکتر یازدهم در سریال «Doctor who» یا شاهزاده فیلیپ در سریال «The Crown» شناخته می‌شود. پیش از پخش سریال، بسیاری شک داشتند که اسمیث می‌تواند از پس این نقش بر بیاید یا خیر، اما او به سرعت جواب «بله» را گذاشت کف دستشان!

اما ظاهراً، اسمیث در رابطه با این نقش اطمینان کافی را نداشته، او می‌گوید: «من توی یه پارکینگ بودم که مدیر برنامه‌هام بهم زنگ زد و گفت «یه نقش توی اسپین‌آف جدید سریال بازی تاج و تخت بهم پیشنهاد شده» و من هم گفتم «اوه، مطمئن نیستم، نقشش سخته، مگه نه؟ نقش سختیه. قبلاً هم با این موارد روبه‌رو نشدیم؟»، اما پیشنهادشون رو پس نگرفتن و بعد باز هم پیشنهاد دادن و من رفتم برای تست و دیگه نتیجه‌ش مشخصه.» 

او می‌گوید: «دیمون پتانسیل زیادی داره، من عاشق رابطه‌ش با برادرشم. شخصیت محشریه، چون هیچ‌وقت نمی‌دونید حرکت بعدی‌ش چیه و به چی فکر می‌کنه، من این ابهامش رو دوست داشتم، بی‌رحمی خاصی تو شخصیتشه و به‌نظرم جذاب اومد که یه شخصیت این‌قدر می‌تونه کارهای بد انجام بده اما خودش فکر نمی‌کنه که اعمالش این‌قدر بد باشن.»

ظاهراً بازیگر نقش شاه ویسریس نیز روی آمدن اسمیث به سریال تأثیر داشته است، اسمیث می‌گوید: «متوجه شدم که «پدی کانسیدن» هم تو این سریال بازی می‌کنه و نقش شاه ویسریس رو داره، من پدی رو خیلی تحسین می‌کنم و همیشه دوست داشتم کنارش بازی کنم، و این مسئله عامل بزرگی در پذیرفتن این نقش بود.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۰۱ ، ۱۸:۴۲
محسن حیدری

شبکه اچ بی او عناوین و اسامی 10 قسمت فصل اول سریال خاندان اژدها را منتشر کرد

همانطور که میدانید فصل نخست سریال House of The Dragon شامل 10 قسمت میباشد که بصورت هفتگی بامداد روزهای دوشنبه از شبکه HBO ایالات متحده پخش میگردد ، در ادامه میتوانید عناوین قسمتهای فصل 1 را مشاهده کنید.

قسمت 1: The Heirs of the Dragon
قسمت 2: The Rogue Prince
قسمت 3: Second of His Name
قسمت 4: King of the Narrow Sea
قسمت 5: We Light the Way
قسمت 6: The Princess and the Queen
قسمت 7: Driftmark
قسمت 8: The Lord of the Tides
قسمت 9: The Green Council
قسمت 10: The Black Queen

منبع: یک سریال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۲
محسن حیدری

بالریون بزرگترین اژدهای تاریخ خاندان تارگرین میباشد ، هر کدام از دندانهای او به اندازه ی یک شمشیر بزرگ و برنده بود و میگویند آرواره هایش به قدری بود که میتوانست یک ماموت را درسته ببلعد. همچنین بزرگی آن به حدی بود هنگامی که روی یک شهر پرواز میکرد سایه اش تمام شهر را فرا میگرفت.

بالریون

در قسمت نخست سریال خاندان اژدها نیز ویسریس تارگرین صحبتهایی درباره والریون کرد و گفت: بالریون آخرین موجود زنده ای بود که والریای قدیم رو قبل از نابودی دیده بود.

بالریون نام یکی از خدایان باستانی در والریا بوده است. او در والریا متولد شده بود. بالریون یکی از پنج اژدهایی بود که اینار تارگرین همراه خود به دراگون استون آورده بود و تنها اژدها از میان آنان بود که تا زمان جنگ فتح زنده مانده بود.

در پایان جنگ این بالریون بود در ساخت تخت آهنین کمک می کند و با حرارت آتشش شمشیر دشمنان اگان را ذوب کرده و به تخت شکل می دهد.

بالریون در سال 94 پس از ورود اگان، در دوران سلطنت پادشاه جیهیریس اول با وجود تقریباً دویست سال سن بر اثر کهولت مرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۴۰
محسن حیدری

هالیوود ریپورتر اخیرا آماری از بینندگان و مخاطبین قسمت نخست سریال house of the dragon را منتشر کرده که نشان میدهد این سریال جذاب توانسته رکورد بیشترین بیننده برای قسمت نخست یک سریال را در شبکه اچ بی او به خود اختصاص دهد.

طبق این آمار تمامی مشاهده های این قسمت از سریال خاندان اژدها در پلتفرم های مختلف ایالات متحده آمریکا به حدود 10 میلیون بیننده میرسد که بهترین آمار شروع برای یک سریال در تاریخ شبکه HBO میباشد.

مطمئنا همه ی ما این را میدانیم که سریال خاندان اژدها این میزان از بیننده را مدیون سریال بازی تاج و تخت میباشد که توانسته طرفداران بیشماری را جذب کند ، جالب اینجاست با وجود اینکه بسیاری از هواداران از نحوه پایان سریال game of thrones ناراضی بودند اما استقبال خوبی از قسمت نخست سریال House of the dragon شد و اکثر منتقدین و مخاطب ها نیز پس از مشاهده از نحوه ساخت و نزدیکی آن به سریال گیم آف ترونز راضی بودند.

منبع: یک سریال

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۱۱:۱۲
محسن حیدری