دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

تا کنون شخصیتهای زیادی نظیر کارگردانان ، بازیگران و عوامل سریال game of thrones بارها به طولانی بودن قسمت های فصل 8 این مجموعه تلویزیونی اشاره کرده اند اما اینبار مدیر اجرایی شبکه اچ بی او به صورت رسمی درباره این قضیه صحبت کرده و گفته است هر کدام از قسمت های فصل هشتم بازی تاج و تخت مانند یک فیلم سینمایی میباشد

در ماه آوریلِ پیش رو، فصل هشتم «بازی تاج و تخت» روی آنتن می‌رود و احتمالاً خیلی از شما واکنشی مشابه به کتلین استارک در عروسی خونین را نسبت به پایان این سریال خواهید داشت! و همگی ما طرفداران، انتظار داریم که سریال در بالاترین سطح خود به پایان برسد.
اخیراً و در مصاحبه‌ای که ورایتی بعد از مراسم گلدن گلوب با مدیر اجرایی HBO یعنی Richard Plepler داشته، در مورد فصل هشتم سوالاتی مطرح کرده و پلپر گفته که فصل هشتم را دیده:
«شگفت‌انگیز بود. آن‌ها شش فیلم ساخته‌اند! واکنش و احساسی که من هنگام تماشای هر قسمت فصل آخر داشتم مانند دیدن فیلم بود. آن‌ها می‌دانند که سریال در مقطع حساسی‌ست و هیجان بالاست، و هیجان را به انتها رسانده‌اند. من فصل هشتم را دوبار و بدون اضافه شدن جلوه‌های ویژه و تدوین نهایی تماشا کردم و با این حال حیرت‌زده شدم. هرکسی که دستی در ساخت سریال داشته کارش را به نحو احسن و جادویی انجام داده است.»

حالا بیایید به نکات موجود در صحبت‌های پلپر توجه کنیم. احتمالا منظور او از «آن‌ها» دیوید بنیوف و دن وایس بوده، که در ساخت فصل پایانی بیشتر از تمام فصل‌های قبل دست داشته‌اند. از آن‌جایی که پلپر گفته که شش قسمت آخر مانند فیلم هستند، نمی‌دانیم منظورش از این حرف مدت زمان هر قسمت است (که گفته شده هر کدام نود دقیقه یا حتی بیشتر خواهند بود.) یا اینکه از لحاظ ساخت، به فیلم‌های سینمایی شباهت دارند. و شاید به معنی هردوی این‌ها باشد.
و از آن‌جایی که آدمی با مشغله‌ی کاری زیاد مانند پلپر وقتی می‌گوید این شش قسمت را دوبار دیده است (آن هم بدون جلوه‌های ویژه) پس احتمالاً این حرف خبر از کیفیت ساخت بالای این شش قسمت می‌دهد.

به‌هرحال این صحبت‌ها ما را هیجان‌زده کرده و شباهتی به صحبت‌های مدیرها، پیش از پخش فصل ندارد. با این حال ما فقط‌ یک سکانس کوتاه از فصل هشتم دیده‌ایم و انتظار داریم که HBO به زودی تریلری از فصل هشتم منتشر کند.

منبع: کانال وستروس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۰
محسن حیدری

اخبار

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">