دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

بازیگر نقش شاه شب از نبرد عظیم فصل 8 میگوید

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۲ ق.ظ

ولادیمیر فوردیک (بازیگر نقش نایت کینگ) در جدیدترین صحبتهایش درباره یک نبرد عظیم و حماسی در فصل 8 سریال بازی تاج و تخت چیزهای جالب و هیجان انگیزی گفته است ، در ادامه با هم جزییات این گفتگوی شنیدنی را خواهیم خواند

شاه شب

بازیگر نقش شاه شب درباره نبرد بزرگ فصل آخر سریال game of thrones گفت: در اپیزود سوم فصل هشتم شاهد یک جنگ تمام عیار بین زندگان و مردگان خواهیم بود که بیش از یک ساعت طول خواهد کشید ، تمام زمان قسمت سوم به این نبرد پرداخته میشود.

فوردیک در ادامه درباره سختی های این قسمت گفت: بزرگترین نبرد سریال آنقدر هم هیجان انگیز نیست ، حدود سه ماه در فضای باز و باد و باران کار کردیم و یک ماه هم در استودیو مشغول فلمبرداری بودیم ، چنین نبردی را نیمتوان در یک سکانس 12 دقیقه ای جمع و جور کرد.

او در پایان صحبتهایش گفت: در فصل هشتم گیم آف ترونز شاهد حضور اژدهایان به مدت زیادی خواهیم بود ، شاه شب باز خواهد گشت و بزرگترین نبرد برای تخت آهنین نیز رخ خواهد داد.

جالب است بدانید قبل از ولادمیر فوردیک افراد دیگری نیز از عظمت نبردهای فصل هشتم صحبت کرده بودند ، به عنوان مثال تیریون لنیستر این جنگ را وحشیانه خوانده بود و گفته بود که نبرد حرامزادگان در مقایسه با آن چیزی نیست.

با توجه به این صحبتها به نظر میرسد باید منتظر بزرگترین نبرد تاریخ تلویزیون در فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت باشیم.

منبع : نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
محسن حیدری

اخبار

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">