دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

نگهبانان شب یکی از ارکان اصلی سریال گیم آف ترونز و داستان نغمه یخ و آتش میباشد ، برادران سیاه پوشی که باید از مردم وستروس در مقابل دشمنان آنسوی دیوار (آدر ها و وحشی ها) محافظت کنند ، در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تاریخچه نایت واچ و هر آنچه به نگهبانان شب ربط دارد

نگهبانان شب

نگهبانان شب گروهی است که در زمان عصر قهرمانان و پس از شکست و عقب راندن آدرها و وایت واکرها تاسیس شد. اعضای نگهبانان شب همیشه سیاه میپوشند (به همین خاطر وحشی ها به آنها کلاغ میگویند) و وظیفه آنان حفظ و نگهداری دیوار است که در سرتاسر مرز های شمالی هفت پادشاهی وستروس کشیده شده است و آن را از سرزمین های وحشی آنسوی دیوار جدا می کند و به عنوان یکی از 9 عجایب ساخته شده به دست انسانها شناخته می شود.

سوگند نگهبانان شب:

کسانی که بصورت اختیاری به نایت واچ ملحق میشوند هرگاه بخواهند میتوانند دیوار را ترک کنند ولی زمانیکه سوگند بخورند دیگر کسی نمیتواند از نگهبانان شب کنار بکشد و ترک دیوار و وظیفه اش برابر با حکم مرگ اوست ، متن سوگند برادران نایت واچ بدین شرح است:

" شب فرا می رسد و نگهبانی من آغاز می شود. نگهبانی تا زمان مرگم ادامه خواهد داشت. من هیچ همسری نخواهم داشت، هیچ سرزمین و هیج فرزندی. هیچ تاجی بر سر نمی گذارم و هیچ پیروزی ای به دست نخواهم آورد. من در محل نگهبانی ام زندگی می کنم و می میرم. من نگهبانی بر روی دیوار هستم. من آتش هستم و در مقابل سرما می سوزم، نوری هستم که سحر را با خود می آورد، من شمشیری در تاریکی هستم، شیپوری که خواب آلوده ها را بیدار می کند و سپری که دشت های مردم را محافظت خواهد کرد. من زندگی ام را با افتخار به نگهبانان شب تقدیم می کنم، برای امشب و تمام شب هایی که در راه است"

آنها قسم هایشان را در سپت و یا در مقابل یک درخت قلب میگویند

رسم است پس از مرگ نگهبانان پس از گفتن این قسم در ستایش او بگویند: "و اینک نگهبانی او به پایان رسید"

قلعه های دیوار:

در دیوار 19 قلعه با نام ها و اندازه های مختلف وجود دارد که در بهترین حالت 17 قلعه از آنها نیرو داشته است و در حال حاضر نیز فقط سه قلعه کسل بلک ، شادو تاور و ایست واچ فعال هستند و بقیه خالی از نیرو میباشند.

نام قلعه های دیوار :

کسل بلک (castle black)

شادو تاور (shadow tower)

ایست واچ (eastwatch)

گری گارد (Greyguard)

استون دور (Stonedoor)

آیس مارک (Icemark)

نایت فورت (Nightfort)

دیپ لیک (Deep lake)

کویینز گیت (Queensgate)

اوکن شیلد (Oakenshield)

سیبل هال (Sable Hall)

لانگ بارو (Long Barrow)

وست واچ کنار پل (Westwatch-by-the-Bridge)

سنتینل استند (Sentinel Stand)

هورفراست هیل (Hoarfrost Hill)

وودز واچ کنار برکه (Woodswatch-by-the-Pool)

رایم گیت (Rimegate)

مشعل ها (Torches)

گرین گارد (Greenguard)

_______________________

کسل بلک بزرگترین و اصلی ترین قلعه دیوار است و حدودا 600 نفر از برادران (همراه با لرد فرمانده) آنجا نگهداری میشوند

شادو تاور غربی ترین قلعه دیوار میباشد که 200 نفر از نگهبانان را در خود جای میدهد

ایست واچ شهر بندری نایت واچ است و کوچکترین قلعه مورد استفاده میباشد

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۰
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">