دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

تجدید دیدارهای جذاب در فصل هشتم Game of Thrones

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۱۰ ب.ظ

در حالی که حدود دو هفته به آغاز فصل هشتم سریال Game of Thrones باقی مانده است در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به تجدید دیدار های کاراکترهای مختلف سریال که بعد از مدتها قرار است همدیگر را دوباره ببینند ، با ما باشید تا این دیدارهای جذاب را به صورت مختصر بررسی کنیم.

پوستر فصل هشتم game of thrones

برای مطالعه مشروح این مقاله به ادامه مطلب بروید

جان و برن: همانطور که میدانید آنها آخرین بار همدیگر را در فصل 1 و اوایل داستان دیده اند ، رابطه جان و برن رابطه خوبی است و برخورد این دو برادر ناتنی پس از چندین سال لحظات احساسی را رقم خواهد زد ، البته ممکن است برن استارک با دیدن جان اسنو زیاد شگفت زده نشود زیرا او در سبزبینی های خود بارها جان را دیده است و پس از اینکه کلاغ سه چشم شده است به سختی میتوان او را احساساتی یا هیجان زده کرد.

جان و آریا: آخرین دیدار جان و آریا زمانی بود که جان اسنو میخواست وینترفل را به قصد عزیمت به دیوار ترک کند و همان زمان بود که جان شمشیر سوزن را به آریا هدیه داد ، رابطه جان با آریا بسیار نزدیک و احساسی است و دیدار دوباره این دو بسیار جذاب به نظر میرسد.

آریا و گندری: بسیاری از هواداران در تئوری های خود ازدواج آریا و گندری را پیش بینی کرده اند ، آخرین باری که این دو نفر همدیگر را دیدند زمانی بود که ملیساندر گندری را خرید تا برای استنیس قربانی کند.

جیمی و برین: یکی از کسانی که طی سریال توانست تاثیرات عمیقی روی جیمی لنیستر بگذارد کسی نبود جز برین از تارث ، به نظر میرسد جیمی علاقه خاصی به برین دارد و همانطور که در فصل 3 دیدیم او حاضر شد جانش را به خاطر برین به خطر بیاندازد همچنین دیدیم که جیمی شمشیر والریایی خود را برین هدیه داد.

جیمی و برن: در پایان قسمت نخست سریال بازی تاج و تخت دیدیم شاهد صحنه ای بودیم که جیمی با هل دادن و پایین انداختن برن باعث فلج شدن او شد ، به احتمال زیاد حالا برن با استفاده از قدرت سبزبینی خود فهمیده که دلیل فلج شدنش چه بوده است و باید دید در اولین دیدار چه برخوردی با جیمی خواهد داشت.

تیریون و سانسا: مطمئنا تنها لنیستری که سانسا استارک از او خاطره بدی ندارد تیریون لنیستر میباشد ، بسیاری از هواداران در پیش بینی های خود ازدواج سانسا و تیریون را در فصل پایانی game of thrones پیشگویی کرده اند ، باید دیدار دوباره این دو در چه شرایطی اتفاق میافتد.

جوراه مورمنت و سم تارلی: یکی دیگر از دیدارهای جذاب فصل 8 دیدار جوراه و سم میباشد ، همانطور که در فصل پیش دیدیم جوراه مورمنت توسط سم تارلی از مرگ جتمی نجات پیدا کرد ، همچنین پس از پخش تریلر فصل هشتم دیدیم که شمشیر خانوادگی تارلی ها در دستان جوراه میباشد ، مطمئنا این شمشیر را سم پس از ملاقات با جوراه به او هدیه داده است.

منبع: نکست سریال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">