دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

تجربه سخت امیلیا کلارک از خونریزی مغزی و جراحی

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۱ ب.ظ

امیلیا کلارک در مصاحبه جدید خود با نیویورکر از یک راز عجیب پرده برداشت ، او در سال 2011 و پس از اتمام فصل نخست سریال Game of Thrones دو بار عمل جراحی مغز انجام داده است ، در ادامه تشریح این اتفاق را با هم خواهیم خواند.

برای مطالعه جزییات این اخبار به ادامه مطلب بروید

بازیگر دوست داشتنی نقش دنریس تارگرین از شروع داستان میگوید: پس از اینکه فصل 1 سریال بازی تاج و تخت به اتمام رسید همواره این ترس را داشتم که آیا میتوانم جواب اعتمادی که تهیه کنندگان گات به من کرده اند را به خوبی بدهم. برای غلبه بر این ترس و استرس ورزش کردن را شروع کردم ، یک روز وقتی درد شدیدی را در سرم حس کردم به مربی ام گفتم که باید کمی استراحت کنم ، اما درد شدیدتر شد و به سختی و با خزیدن توانستم خودم را به رختکن برسانم ، در نهایت زنی برای کمک به دادم رسید.

امیلیا کلارک که در آن زمان تنها 24 سال سن داشت دچار SAH شده بود ، این یک نوع خونریزی مغزی است که یک سوم افرادی که به آن دچار میشوند جانشان را از دست میدهند ، پزشکان عمل جراحی فوری را برای او تجویز کردند اما در این عمل جمجه او شکافته نشد و ازطریق ورود یک سیم به سرخرگ ران او توانستند سیم را راهی مغز امیلیا کنند و ضایعه خونی را از بین ببرند.

او در ادامه گفت: یک شب که در بیمارستان بودم پرستار من را بیدار کرد و اسمم را پرسید، من نتوانستم اسم خودم را به زبون بیارم و کلمات عجیب و غریب رو گفتم ، پزشکم بهم گفت که این یک اختلال به اسم زبان پریشی هست ، همش به این فکر میکردم من که یک بازیگر چطور میخوام دیالوگ ها رو حفظ کنم وقتی اسمم رو نمیتونم بگم.

پس از مدتی پزشکان یک خبر جدید به امیلیا دادند ، یک ضایعه خونی دیگر در طرف دیگر مغز او دیده شده بود و روز به روز در حال بزرگ شدن بود ، آنها عمل فوری را برای او تجویز کردند و اینبار قسمتی از جمجمه او شکافته شد.

این هنرپیشه محبوب میگوید: صادقانه بگویم خودم را برای مردن آماده کرده بودم ، قسمتی از جمجمه من با تیتانیوم جایگزین شده بود و یک لوله از سرم بیرون زده بود ، من از درون خالی شده بودم و هیچ امیدی به آینده نداشتم و متقاعد شده بودم که دیگه نمیخوام زنده بمونم.

بالاخره این عمل نیز به اتمام رسید و امیلیا کلارک با قدرت توانست ادامه سریال Game of Thrones را بازی کند ولی نکته جالب این ماجرا صبر و رازداری او و دور نگه داشتن این اتفاقات از چشم رسانه ها میباشد ، او حالا که در سلامتی کامل است و منتظر پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت است با اختیار خود آن را با بقیه به اشتراک گذاشته است ، جالب است بدانید او حالا یک خیریه برای کمک به بیماران مغزی تاسیس کرده است.

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۳
محسن حیدری

اخبار

امیلیا کلارک

نظرات  (۱)

۰۳ فروردين ۹۸ ، ۲۰:۲۹ فروشگاه مجازی ایرانیان
سلام
سایت عالی داری به من هم سر بزن
 سایت منو لینک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">