دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

همانطور که میدانید سریال game of thrones از روی رمان معروف "نغمه یخ و آتش" نوشته ی جورج آر آر مارتین ساخته شده است ، با توجه به این که این داستان سرشار از شخصیت های بزرگ و کوچک با پیجیدگی های فراوان است انتظار میرفت تعداد فصل های آن بیش از 8 سیزن باشد که در همین مورد مارتین در مصاحبه ی جدید خود به این قضیه اشاره کرده بود.

جورج آر آر مارتین

این نویسنده مشهور آمریکایی گفته است: من فکر میکنم فصل هشتم نباید فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت باشد ، همه چیز خیلی سریع پیش رفت انگار همین یک هفته پیش بود که فصل نخست را استارت زدیم ، میدانم که این سریال به پایان خود نزدیک میشود اما پایان کار من نزدیک نیست ، من هنوز میخواهم غرق نوشتن باشم ، همین حالا در حال کار روی 5 مجموعه هستم و میخواهم در دنیای وستروس بمانم حتی اگر کسی دیگر آنجا باقی نمانده باشد.

او درباره اسپین آف سریال نیز گفت: آنها یک تیم بازیگری کاملا حرفه ای را گرد هم جمع کرده اند ، داستان آن کاملا متفاوت با گیم آف ترونز میباشد و در هزاران سال پیش از آن رخ میدهد ، دیگر از اژدها ، تخت آهنین و کینگزلندینگ خبری نیست ، دوست دارم واکنش هواداران را بعد از انتشار اسپین آف ببینم.

نظرات  (۱)

سلاام ادمین گلمون
قسمت اول دقیقا کی میذارین؟
فاصله قسمتا چند روزست؟
و اینکه سریال اسپین آف هم میذارین یا ن؟
پاسخ:
حدود ساعت 7 صبح 
هفته ای یک قسمت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">