دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

راب استارک یکی از ماندگارترین کاراکترهای سریال گیم آف ترونز بود که در فصل سوم توسط والدر فری در عروسی سرخ کشته شد ، ریچارد مدن بازیگر بریتانیایی این شخصیت در یک گفتگو درباره فصل 8 صحبتهای جالبی داشته که شنیدنش خالی از لطف نیست

بازیگر نقش دیوید باد در سریال بادیگارد درباره فصل پایانی گات به هالیوود ریپورتر گفت: "به نظر من در پایان سریال همه میمیرند و فقط سه اژدها پرواز میکنند" (البته با وجود اینکه یکی از اژدهایان به وایت واکر تبدیل شده این نظریه کمی عجیب غریب و بعید به نظر میرسد)

بی صبرانه منتظر شروع فصل آخر هستم ، اصلا درک نمیکنم که من نقش راب استارک را بازی کرده ام ، سالهاست تماشاگر سریال بازی تاج و تخت هستم و آنها درباره راب صحبت میکنند ، میدانم که او چه کسی است اما اصلا خودم را در آن نقش نمیبینم.

او در ادامه گفت: زمانی که من در این سریال ایفای نقش میکردم به دلیل اینکه فیلمنامه را از قبل میدانستم از جذابیت تماشای آن برایم کاسته میشد اما حالا میتوانم بطور واقعی از تماشای سریال Game of Thrones لذت ببرم.

مطمئنا بازی در نقش راب نقطه عطفی برای زندگی حرفه ای ریچارد مدن بوده است و او مانند سایر ستارگان این سریال باید خود را مدیون گیم آف ترونز بدانند

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۱
محسن حیدری

اخبار

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">