دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

صحبتهای مارتین درباره پایان فصل هشتم ، سانسا و آریا

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۹ ب.ظ

جورج آر آر مارتین نویسنده و خالق نغمه یخ و آتش در مصاحبه ای با سایت Rolling Stone صحبتهای جالبی درباره کاراکترهای آریا استارک ، سانسا استارک و پایان فصل هشتم سریال Game of Thrones انجام داده است که با هم مهمترین آنها را خواهیم خواند

جورج آر آر مارتین

مارتین درباره تشابه پایان داستان در سریال و کتاب گفت: من در نوشتن کتاب کمی آهسته پیش رفتم ، نکات مهم و اصلی داستان همانهایی است که 5 ، 6 سال پیش با سازندگان سریال در میان گذاشتم ، البته تفاوتهایی هم بوجود آمده است و چیزهای زیادی به آن اضافه شده است.

مطمئنا اتفاقاتی که قرار است در سریال و کتاب رخ دهد بسیار به هم تشابه دارد و قرار نیست فرق اساسی با هم داشته باشند

وقتی درباره شخصیتهای سانسا و آریا از او پرسیده شد اینگونه پاسخ داد: قرون وسطی دنیا بسیار مرد سالارانه بوده است ، من در این رابطه بسیار محتاط بودم چون میدانستم قرون وسطی تاریخی چند صد ساله بین کشورهای مختلف میباشد ، اما مطمئنا در آن زمان زن ها حقوق زیادی نداشته اند ، معمولا از زنها برای تحکیم رابطه بین دو خاندان استفاده میشده (از طریق ازدواج) ، البته این امر فقط درباره زنان اشرافی صدق میکند و زنان رعیت حتی از این هم حقوق کمتری داشته اند.

همین سالها بود که ایده داستانهای عاشقانه تملق آمیز شوالیه جنتلمن و شاهزاده خانم متولد شد ، در خیلی از موارد الگوی اصلی شاهزاده خانهای دیزنی از نغمه سرایان قرون وسطی فرانسه الهام گرفته اند.

مارتین درباره نقش سانسا میگوید: وقتی سوفی ترنر این نقش را پذیرفت تنها 13 سال سن داشت ، او ابتدا از عینک رنگین کمانی به دنیا نگاه میکرد تا اینکه به شکلی بی رحمانه با واقعیت دنیا آشنا شد.

او مثل هر طرفدار جاستین بیبر درک نمیکند که جاستین هم ممکن است تیرگی ها مشکلات خاص خود را داشته باشد ، ما از او خواستیم به جافری طوری نگاه کند که انگار جاستین بیبر را میبیند.

قضیه آریا کاملا متفاوت است ، او میخواهد مستقل باشد ، شمشیربازی کند ، گاهی طغیان میکند و نمیخواهد هرگز تسلیم شود ، چنین شخصیتهایی در دنیای واقعی هم زیاد دیده ام ، زنانی که نمیخواهند در خانه شوهرشان خانه دار باشند ، زنانی که میخواهند کاملا مستقل باشند.

حال باید همه ما برای دوباره دیدن این شخصیتها و تماشای فصل هشتم بازی تاج و تخت تا 14 آپریل 2019 صبر کنیم

منبع: نکست سریال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">