دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

صحبتهای کیت هرینگتون درباره جان اسنو و فصل 8

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۴۵ ب.ظ

کیت هرینگتون بازیگر بریتانیایی سریال Game of Thrones اخیرا مصاحبه ای با یکی از رسانه های معروف انجام داده است که مهمترین بخش های صحبتهای او را بطور خلاصه برای شما عزیزان قرار داده ایم

سریال بازی تاج و تخت یکی از پر بازیگرترین مجموعه های تلویزیونی است که کاراکترهای فراوانی در آن دیده میشود اما اگر از هواداران گیم آف ترونز سوال کنی که ستاره گات چه کسی است مسلما خیلی از آنها نام "جان اسنو" را به زبان میآورند.

کیت هرینگتون درباره فصل هشتم سریال game of thrones میگوید: شبکه اچ بی او برای فصل پایانی هرچه در توان داشت گذاشت ، آنها میتوانستند بودجه ای در حد فصل هفتم برای فصل آخر در نظر بگیرند ولی سرمایه گذاری بیشتری روی فصل 8 انجام دادند.

او درباره نقش جان اسنو میگوید: هیچگاه تا به این اندازه از این نقش رضایت نداشته ام ، وقتی به عقب نگاه میکنم و میبینم که من لعنتی بخشی جدانشدنی از این سریال فوق العاده هستم به آن افتخار میکنم ، در مورد پایان سریال و سرنوشت جان نیز باید بگویم که واقعا پایان داستان برای من کاملا رضایت بخش بود.

کیت در بخشی از صحبتهایش گفت: سختترین زمان برای من وقتی بود که مردم شخصیت جان را بعنوان شخصیت اصلی داستان میدانستند ، پس از مرگ و زنده شدن جان اسنو تمامی توجهات به سمت من معطوف میشد و از این قضیه واقعا خوشحال نبودم.

منبع: نکست سریال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">