دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

معرفی شخصیت های سریال: دنریس تارگرین

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ق.ظ

دنریس تارگرین ملقب به دنریس طوفان زاد یکی از اصلی ترین کاراکترهای رمان نغمه یخ و آتش میباشد ، امیلیا کلارک بازیگر نقش این شخصیت را در سریال بازی تاج و تخت ایفا میکند و بازی در این نقش مسیر موفقیت را برای این بازیگر هالیوود هموار کرد ، در ادامه بیشتر با کاراکتر دنریس در سریال گیم آف ترونز آشنا خواهیم شد

خصوصیات ظاهری (طبق کتاب):
گفته میشود دنریس در اوایل نوجوانی هم مانند زنی جوان بود ، قامت او نسبتا کوتاه است ، موهای با رنگ بلوند-نقره ای و چشمانی بنفش (که از ویژگی های تارگرین هاست) او را به یکی از زیباترین بانوان دنیای نغمه یخ و آتش تبدیل کرده است.
نگاهی به گذشته دنریس:

دنی آخرین نفر (شناخته شده) از نسل تارگرین ها میباشد ، او در شبی طوفانی در دراگون استون بدنیا آمد به همین دلیل لقب او را دنریس طوفان زاد گذاشتند ، پدر او ایریس تارگرین دوم (شاه دیوانه) و مادرش ملکه ریلا بود.

او در زمان کودکی و نوجوانی دختری با اعتماد به نفس پایین و ضعیف بود ، پس از اینکه برادرش او را مجبور کرد با کال دروگو ازدواج کند شاهد شکل گیری شخصیت متفاوتی از دنریس بودیم ، او توانست لقب کالیسی را از دوتراکی ها بگیرد و پس از مرگ همسرش رهبری آنها را نیز بر عهده بگیرد.

دنریس پس از سالها توانست سه اژدها را از تخم بیرون بیاورد ، او مانند تمام تارگرین های اصیل در مقابل آتش مقاوم است ، اژدهایانش در راه موفقیت های دنریس نقش اصلی را ایفا میکنند.

چند دیالوگ ماندگار از دنریس تارگرین:

دنریس خطاب به جان اسنو: "آدمای زیاد سعی کردن منو بکشن. حتی اسم همشون رو هم به یاد نمیارم. منو مثل یه اسب فروختن. به زنجیر کشیدن و به من خیانت کردن. نابودم کردن. می‌دونی چی باعث شد همه‌ی این سال‌های تبعید سر پا بمونم؟ ایمان، نه به هیچ کدوم از خدایان. نه اسطوره‌ها و افسانه‌ها، به خودم، به دنریس تارگرین"

"دفعه‌ی بعدی که دستت رو روی من بلند می‌کنی
آخرین باریه که دست خواهی داشت!"

"اگه قراره زندگی یک انسان رو بگیری ، بهش مدیونی که به چشماش نگاه کنی و آخرین حرفهاش رو بشنوی ، اگر طاقت این کار رو نداری پس شاید او شخص شایسته مرگ نیست"

_____________________
منبع: نکست سریال
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">