دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

امروز مقاله ای را برای شما در سایت نکست سریال قرار داده ایم که در آن دنریس تارگرین با دو بانوی دیگر وستروس یعنی سانسا استارک و سرسی لنیستر مقایسه شده است و دستاوردهای او در سرزمین ایسوس مورد بررسی قرار گرفته است

اختلاف سنی دنریس با سرسی 18 سال است  و او  از سانسا تنها 2 سال بزرگتر  می باشد و این در حالی هست که او بعد کشته شدن پدرش و مردن مادرش در هنگام زایمان خانواده و پشتوانه اصلی خود را از دست داد.

او  نه پدری داشت که محافظ شمال یا غرب و دست پادشاه باشد و نه خاندان محبوبی داشت که ثروتمند ترین خاندان وستروس و قوی ترین خاندان شمال باشد . با اقدامات جنون آمیز اریس تارگرین خاندان تارگرین در وستروس  تا حد زیادی منفور شده بود و دنریس راهی برای بازگشت به آنجا را نداشت ، دنریس نه مانند سانسا بیست هزار شمالی را در قامت سپاه پدرش می دید و نه مانند سرسی سپاه پر شاخ و برگ لنیستر ها از او حمایت می کردند .

او  همسر پادشاه وستروس نبود و برادرش عضو گارد پادشاهی و یا شاه شمال یا کلاغ سه چشم نبود ، تنها برادر و عضو خانواده او غیر از تحقیر کاری دیگری برایش انجام نمی داد و تنها شانس خوب که با ازدواج تحمیلی او  پدید آمده بود نیز با مردن همسرش از بین رفت و او بار دیگر تنها و بدون پشتوانه شد .

 اما دنریس از سانسا دختر محبوب و بی کفایت خاندان استارک و ملکه بی رحم لنیستری به مراتب کارهای بزرگتری انجام داد.

 او از تخم های سنگی بعد از سالیان دراز اژدهایان را دوباره متولد کرد و ارتش پاکان را در اختیار گرفت و در حال حاضر دوتراکی ها نیز کاملن از او حمایت میکنند و این در حالی است که پاکان و دوتراکی ها و سایر افرادی که در خدمت دنریس هستند با اختیار خود، او را به عنوان رهبر انتخاب کردند .
او به مانند سانسا نه متکی به کمک دیگران بوده ست نه مانند سرسی با وحشیگری و کشتار مردم بی گناه به قدرت رسیده است .

 او خلیج برده داران را کاملن مطیع خود کرد و برده داری در انجا را تقریبن از بین برد و در حالی که میتوانست به راحتی با راه انداختن کشتار در بارانداز پادشاه آنجا را تصرف کند به حرف مشاورانش گوش داد و دست به کشتار مردم نزد  هر چند تا حدودی ضرر کرد و متحدین خود را از دست داد ، اما با این حال با شکست نیروهای لنیستری باز هم از حمله به پایتخت و کشتار مردم بی گناه خودداری کرد و با اعتماد به سرسی لنیستر بی خرد و توافقشان به سمت شمال و مقابله با دشمن اصلی انسان ها لشکر کشی کرد .

منبع: کانال وستروس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۸
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">