دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

پرسش و پاسخ های قسمت 4 فصل 8 سریال بازی تاج و تخت

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ
اپیزود چهارم فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت هم منتشر شد ، در این قسمت ممکن است سوالاتی برای شما مخاطبان و هواداران سریال پیش آمده باشد ، در این پست به پنج پرسش مهمی که با دیدن قسمت 4 فصل 8 game of thrones در ذهن ما شکل میگیرد پاسخ خواهیم داد.
پوستر رسمی فصل هشتم game of thrones
برای مطالعه مشروح این مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید
شاهزاده جدید دورن کیست؟
در جلسه شورای جنگی قبل از خروج از وینترفل دیدیم که واریس در جایی گفت: شاهزاده جدید دورن به ما وفادار خواهد بود.
ما در فصل های پیش دیدیم که دوران مارتل و پسرش تریستان توسط الاریا سند کشته شدند و الاریا و دخترانش نیز توسط سرسی کشته شدند ، در سریال هیچ نشانه ای از اینکه چه کسی حالا بر دورن حکومت میکند نمایش داده نشده است ، اما اگر بخواهیم به کتاب مراجعه کنیم طبیعتا حالا کونتین برادر بزرگتر تریستان مارتل بر دورن حکومت میکند.
آیا شاهد نبرد سگ شکاری و کوه خواهیم بود؟
در این اپیزود دیدیم که در سکانسی سندور کلگین به سانسا گفت فقط یک چیز میتواند مرا خوشحال کند، همه ما میدانیم تنها چیزی که میتواند هاند را خوشحال کند کشتن برادرش مانتین است ، در ادامه حرکت سندور کلگین به سمت کینگزلندینگ را دیدیم که به نظر میرسد برای کشتن برادرش راهی پایتخت میشود ، به نظر میرسد نبرد این دو برادر نزدیکتر از همیشه است.
آیا دنریس به مرز دیوانگی نزدیک شده است؟
قسمت چهارم قسمت خوبی برای دنریس نبود ، انگار از همه سمت قرار بود به او فشار وارد شود ، در سکانس های ابتدایی حسادت او به جان اسنو وقتی توسط بقیه کینگ خطاب میشد باعث نگرانی او شد ، سپس از دست دادن اژدهایش ریگال و همچنین بهترین دوستش میساندی باعث شد بیش از همیشه خشمگین شود ، صحبتهای او بی پروا تر از همیشه بود و این موضوع باعث نگرانی تیریون و واریس نیز شده بود ، با توجه به اینکه او فرزند شاه دیوانه است اصلا بعید نیست شاهد به خاک و خون کشیدن پایتخت و جنون او در اپیزودهای آینده باشیم.
آریا چه برنامه ای برای سرسی دارد؟
مطمئنا یکی از مهمترین افراد باقی مانده در لیست مرگ آریا استارک کسی نیست جز سرسی لنیستر ، در این اپیزود دیدیم که آریا راهی پایتخت شد و مطمئنا هدف اصلی اش کشتن سرسی است ، اما با توجه به اینکه آریا کسی بود که شاه شب را از بین برد بعید است که موفق به کشتن سرسی نیز شود ، بالاخره قرار نیست همه کارها را آریا انجام دهد.
چرا فنجان استارباکس در صحنه ای روی میز دیده شد؟
در یکی از سکانس های جشن وینترفل در قسمت 4 شاهد یک سوتی عجیب و غیر قابل چشم پوشی از سازندگان سریال بودیم ، با توجه به اینکه سکانس های سریال بارها مورد بازبینی قرار  میگیرد تا چنین اشتباهاتی پیش نیاید خیلی ها معتقد بودند این یک اشتباه عمدی و تبلیغاتی بود ، البته چند روز پیش دیدیم که امیلیا کلارک مسئولیت این اشتباه را به گردن گرفت ولی با توجه به رویه ای که شبکه اچ بی او در پیش گرفته است اصلا بعید نیست این سوتی فقط برای تبلیغات و پول درآوردن بوده باشد.
نویسنده: محسن حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">