دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

طبق جدیدترین اخبار کیت هرینگتون در یکی از مصاحبه های خود گفته : بار دیگر حاضر نیستم نقش جان اسنو را بازی کنم ، البته با توجه به اینکه فیلمبرداری فصل هشتم سریال گیم آف ترونز به پایان رسیده است شاید برایتان این خبر کمی عجیب باشد اما منظور کیت این است که اگر در اسپین آف ها نقش جان اسنو وجود داشته باشد حاضر نیستم این نقش را بازی کنم

کیت هرینگتون

پس از انتشار این خبر به دلیل ترجمه اشتباه بسیاری از صفحه ها ، سایتها و کانال های هواداری به اشتباه این خبر را این گونه منتشر کردند که کیت هرینگتون دیگر نقش جان اسنو را در game of thrones بازی نخواهد کرد اما اصل خبر چیز دیگریست !!!!

kit harington در یکی از صحبتهایش گفته بود که اگر در اسپین آف های آینده سریال بازی تاج و تخت نقش جان اسنو وجود داشته باشد من ان را نخواهم پذیرفت ، جالب است بدانید امیلیا کلارک نیز همین موضع را درباره نقش دنریس تارگرین گرفته بود.

اما تا جایی که ما اطلاع داریم اسپین آف هایی که قرار است از game of thrones ساخته شود در زمان این دو کاراکتر نمیباشد و احتمال وجود نقشهای جان اسنو و دنریس تارگرین وجود ندارد.

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">