دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

از بخش اخبار و مصاحبه رسانه یک سریال در خدمت شما هستیم با جدیدترین صحبتهای کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در سریال game of thrones ، این هنرپیشه دوست داشتنی در مصاحبه جدیدش نشان داد انسانی کاملا احساسی با روحیه ای حساس است

وقتی ما به عنوان یک طرفدار سریال بازی تاج و تخت با شنیدن اینکه سال آینده باید با گات خداحافظی کنیم بغض گلویمان را میگیرد مطمئنا کنار آمدن با این واقعیت برای عوامل سریال ناراحت کننده تر و سخت تر است.

کیت هرینگتون در این مصاحبه گفت: از وقتی فیلمبرداری فصل هشتم گیم آف ترونز شروع شده است دوبار گریه کرده ام ، او در ادامه به اینترتینمنت ویکلی گفت: من فیلمنامه فصل پایانی را پیش از بازخوانی دورهمی نخوانده بودم و منتظر ماندم تا با دوستانم در عوامل سریال آنرا با هم بخوانیم ، اولین باری که بغضم گرفت وقتی بود که برای نخستین بار با سایر بازیگران برای بازخوانی فیلمنامه فصل هشتم دور هم جمع شدیم.

بار دوم هم زمانی بود که در حال خواندن آخرین بخش فیلمنامه فصل 8 بصورت دورهمی بودیم ، ما عادت داشتیم پس از هر فصل بخوانیم: پایان فصل 1 یا پایان فصل 5 ولی اینبار نوشته شده بود: پایان بازی تاج و تخت!!! اینجا بود که برای دومین بار نتوانسم جلوی سرازیر شدن اشکهایم را بگیرم.

منبع: یک سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">