دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

یکی از اسپین آف های گیم آف ترونز کنسل شد!!!

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

در جدیدترین اخبار مربوط به اسپین آف های سریال گیم آف ترونز شبکه اچ بی او امروز اعلام کرد که یکی از اسپین آف هایی که قرار بود در دنیای وستروس به کارگردانی برایان کاگمن ساخته شود کنسل شد ، با توجه به اینکه پیش تر از ساخت 5 اسپین آف برای بازی تاج و تخت خبر داده بودند حالا 4 مورد از اسپین آف های سریال برای ساخت باقی خواهد ماند.

برایان کاگمن که یکی از نویسنده ها و کارگردان های سریال Game of Thrones میباشد که قسمت دوم فصل هشتم را نیز او کارگردانی کرده بود ، کاگمن درباره دلیل جدایی اش از HBO بیانیه ای داده است:

من HBO را ترک خواهم کرد. ما به همراه جرج آر آر مارتیندر حال  کار روی یکی از سریال‌های فرعی بازی تاج و تخت بودیم، ولی در نهایت کار روی این سریال متوقف شد و این مجموعه هرگز ساخته نخواهد شد. البته مارتین همچنان با سایر نویسندگان مثل جین گلدمن در حال همکاری روی بقیه سریال‌های جانبی این مجموعه است.

در هر حال اچ‌بی‌او تصمیم گرفت به سمت و سوی دیگری برود و من هم از این پس با آمازون همکاری خواهم کرد و به آن‌ها در تولید سریال‌هایشان کمک می‌کنم. بنابراین صحبت‌های من در اینجا حکم خداحافظی با طرفداران بازی تاج و تخت و همین‌طور دنیای وستروس را دارد؛ یک خداحافظی تلخ و شیرین. به همین دلیل هم بود که آخرین قسمتی که در آن نقش داشتم برای من اهمیت زیادی داشت؛ قسمتی که حکم خداحافظی و یک نامه عاشقانه را برای شخصیت‌های این مجموعه و بازیگران آن‌ داشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۸
محسن حیدری

اخبار

اسپین آف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">