دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

هالیوود ریپورتر در یک گزارش اختصاصی خبر از ساخت یک اسپین آف جدید از سریال بازی تاج و تخت داد که با محوریت جان اسنو شخصیت محبوب این سریال ساخته خواهد شد و قرار است کیت هرینگتون مانند گذشته نقش جان را در این سریال ایفا کند.

این سریال در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را پشت سر میگذارد و داستان آن دنباله ای برای سریال Game of Thrones میباشد.

همچنین قسمت اسپین آف قبلی سریال نیز که با عنوان خاندان اژدها ساخته شده است 30 مرداد ماه از شبکه اچ بی او پخش میگردد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۰۲
محسن حیدری

یکی از جذابیت های سریال بازی تاج و تخت و کلا داستان های نوشته شده توسط مارتین دیالوگ های ماندگار کاراکترهای آن داستان میباشد ، پیتر بیلیش یکی از شخصیتهای مهم سریال میباشد که به دلیل هوش و تجربه بالایش همواره دیالوگ های جذاب و تاثیرگذاری از او میشنویم.

پیتر بیلیش

 

"مردم سر میز شامشون می‌میرن، توی تخت خوابشون می‌میرن، سر مستراح هم می‌میرن! دیر یا زود همه یه روزی می‌میریم، نگران مردنت نباش، نگران زندگیت باش. اختیار زندگیت رو تا لحظه‌ی آخر عمرت به‌دست بگیر"

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۱ ، ۱۲:۴۵
محسن حیدری

دیمون تارگرین (با بازی مت اسمیت) یکی از مهمترین کاراکترهای سریال خاندان اژدها میباشد ، او در فستیوال PAN پاریس صحبتهای مختصری هم درباره فصل نخست سریال انجام داده است که برای مخاطبان این مجموعه فانتزی جذاب میباشد.

دیمون تارگرین

او در این مصاحبه کوتاه از تجربه لذت بخشی که در سکانس های اژدها سواری داشته است میگوید : بله، پرواز ساختگی سرگرم‌کننده است. مت در ادامه گفت: منظورم این است که چه کسی می‌گوید واقعی نیست، شما می‌دانید که شاید اینطور نباشد. آن‌ها یک نوع واقعاً بزرگ می‌سازند. درست شبیه یک اژدهای واقعی که فکر کنم منظورم را متوجه می‌شوید و انگار واقعاً سوار بر یک اژدها هستید. حدود 10 فوت از سطح زمین ارتفاع دارید و سوار آن هستید و بادهای شدیدی را احساس می‌کنید. واقعاً تجربه‌اش به حس سوار بودن بر یک اژدها نزدیک بود. پس برای من جالب بود.

با توجه به این صحبتها ما مطمئن شدیم که در فصل اول سریال House of Dragon حتما اژدهای دیمون تارگرین یعنی کرایسس را خواهیم دید و به نظر میرسد باید شاهد صحنه های حیرت آور و جذابی باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۰۱ ، ۱۱:۴۴
محسن حیدری