دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

طبق شنیده ها از culture crave جورج آر آر مارتین نویسنده دنیای نغمه یخ و آتش نیز ساخت دنباله سریال بازی تاج و تخت را با محوریت کاراکتر جان اسنو تایید کرده است ، طبق صحبتهای مارتین در حال حاضر عنوان این مجموعه Snow در نظر گرفته شده است.

جان اسنو

گفته میشود ایده ی ساخت این سریال از طرف شخص کیت هرینگتون (بازیگر نقش جان) مطرح شده است ، کیت بعد از پایان گات گفته بود که سرنوشت جان اسنو بسیار منصفانه بود.

اولین اسپین آف از سریال game of thrones با عنوان خاندان اژدها ساخته شده است که فصل نخست آن 30 مرداد 1401 از شبکه اچ بی او پخش میگردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۹
محسن حیدری

شبکه اچ بی او روز گذشته پوستر جدید سریال House of Dragon را منتشر کرد ، این سریال که اسپین آف بازی تاج و تخت میباشد وقایع 200 سال قبل را بازگو میکند و محوریت داستان درباره خاندان تارگرین میباشد.

خاندان اژدها

از نکات جالب پوستر میتوان به تصویر رینیرا تارگرین جوان در کنار اژدهای غول پیکر خود اشاره کرد (احتمالا این اژدها سیراکس باشد) ، سریال خاندان اژدها روز 21 آگوست (مصادف با 30 مرداد 1401) از شبکه اچ بی او منتشر میشود و به محض انتشار میتوانید قسمت های جدید آن را از سایت یک سریال دانلود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۹
محسن حیدری