دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

انتقام ، هدف نایت کینگ در فصل هشتم (مصاحبه)

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

مطمئنا شما نیز سوالات زیادی در ذهنتان درباره فصل هشتم سریال Game of Thrones شکل گرفته است ، یکی از مهمترین سوالهای هواداران این است که هدف نایت کینگ برای حمله به وستروس چیست؟

اینترتینمنت ویکلی مصاحبه ای با ولادیمیر فوردیک بازیگر نقش شاه شب داشته که در آن میتوان به نکات جالبی دست یافت ، مشروح این مصاحبه را در ادامه میتوانید مطالعه فرمایید

نایت کینگ

برای مطالعه مشروح مصاحبه با بازیگر نقش Night King ّبه ادامه مطلب بروید

آیا قبل از ایفای نقش نایت کنیگ نقش دیگری را در سریال بازی کرده ای؟

بله ، در نبرد برج شادی من نقش بدل آرتور دین را بازی کردم ، همچنین در جنگ ها از روی اسب های زیادی زمین افتادم ، همچنین در حمله دنریس با اژدهایانش من یکی از افرادی بودم که از قایق بیرون پریدم.

چطور نقش شاه شب به شما رسید؟

من در نبرد هارهوم نقش وایت واکری را بازی کردم که با جان اسنو مبارزه کرد و کشته شد ، به نظر میرسد کارگردان ها از بازی من خوششان آمد ، البته من از آنها نپرسیده ام که چرا مرا انتخاب کرده اند

هنگامی که جلوی دوربین میروی کارگردان ها از تو چه میخواهند؟

مهمترین چیزی که کارگردانها به من تاکید میکنند این است که شاه شب پلک نمیزند ، این واقعا برای من سخت است که یک سکانس کامل را بدون پلک زدن اجرا کنم.

برخی از کارگردان ها از من میخواهند شخصیتی سرد و بی روح بدون ذره ای احساسات از خود نشان دهم ، اما بعضی دیگر از کارگردانها میخواهند ذره ای از انسانیت را در کاراکتر شاه شب نشان دهم.

و اما سوال اصلی ، شاه شب چه چیزی میخواهد؟

هیچ کس از هویت واقعی او خبر ندارد، بعضی‌ها می‌گویند که یک سرباز یا فرمانده بوده و هیچوقت خودش نخواسته تبدیل به چنین چیزی بشود. به نظر من نایت کینگ به دنبال انتقام است ، هر کاراکتری دو وجه دارد یکی مثبت و یکی منفی اما شاه شب فقط یک وجه دارد ، منفی.

ما در فصل پایانی انتظار چه چیزی از شاه شب داشته باشیم؟

هواداران خواهند دید که او شخصی را برای کشتن زیر نظر خواهد داشت ، و در فصل 8 آن شخص مشخص خواهد شد.

در قسمت هاردهوم دیدیم که وقتی جان اسنو داخل قایق بود یک نگاه طولانی با نایت کینگ برقرار کرد و سپس نایت کینگ دستانش را بالا برد ، در فصل هشتم چیزی شبیه به آن ولی وحشتناکتر و قویتر بین جان و شاه شب اتفاق میافتد.

واکنش هواداران هنگام دیدن شما در خیابان چیست ؟ آیا شما را میشناسند؟

اکثر هواداران و مخاطبان بازی تاج و تخت من را نمیشناسند ،برخی از آنهایی که من را میشناسند میگویند: " میشه لطفا جان اسنو را بکشی؟"

وقتی در یوتیوب ویدیو های مربوط به شاه شب را تماشا میکنم میبینم بسیاری از بینندگان طرفدار شاه شب هستند بسیاری دیگر هم از او متنفر هستند ، خیلیها از تغییر بازیگر این کاراکتر راضی هستند خیلیهای دیگر نه.

بهترین سکانس مربوط به شاه شب به نظر شما کدام است؟

در فصل هشتم باهم خواهیم دید!

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">