دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

تاریخ احتمالی انتشار تریلر جدید فصل هشتم

پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۱ ق.ظ

در این مطلب با بررسی تمامی فصول گذشته Game of Thrones تاریخ احتمالی انتشار تریلر جدید فصل هشتم سریال را از سوی شبکه HBO حدس خواهیم زد

ماه‌های گذشته زجرآورترین ماه‌ها برای طرفداران سریال بازی تاج و تخت بود. چرا که بیش از یکسال است که خبری از فصل جدید نبوده است. شبکه HBO نیز در پایان سالی که گذشت، خدمات گسترده‌ای برای طرفداران ارائه داد.

در مورد فصل هشتم سریال در ابتدا شاهد یک تیزر سه ثانیه‌ای از فصل جدید بودیم. سپس EW اولین تصویر فصل پایانی را منتشر کرد. پس از آن شاهد کمپین #ForTheThrone بودیم و در نهایت تریلری از دراگون استون را دیدیم.

بازی تاج و تخت در تاریخ ۱۷ آپریل ۲۰۱۱ با اپیزود «زمستان در راه است» شروع شد و تبدیل به جذابترین فانتزی تاریخ تلویزیون گشت.

در زیر لیستی از زمان پخش هفت فصل گذشته را می‌توانید ببینید:

فصل اول در آپریل ۲۰۱۱ پخش شد. در مارس ۲۰۱۱ اولین تریلر این سریال منتشر شد. این فصل روز ۱۷ آپریل آغاز و روز ۱۹ ژوئن به پایان رسید.

فصل دوم در اول آپریل ۲۰۱۲ آغاز و ۳ ژوئن ۲۰۱۲ به پایان رسید. تریلر آن نیز در آپریل منتشر شد.

تریلر فصل سوم در سوم مارس ۲۰۱۳ منتشر شد. خود سریال ۳۱ مارس آغاز و ۹ ژوئن به پایان رسید.

تریلر فصل چهارم در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴ منتشر شد و خود سریال هم در ششم آپریل. آخرین قسمت فصل چهارم سریال در ۱۵ ژوئن بود.

فصل پنجم در ۱۲ آپریل پخش شد، در حالیکه دو تریلر آن در ژانویه و مارس ۲۰۱۵ منتشر شد.

فصل ششم هم در ۲۴ آپریل ۲۰۱۶ منتشر شد. نحوه تبلیغات این فصل متفاوت تر بود. سه بنر به عنوان تیزر، تالار چهره‌ها و یک تیزر با دیالوگ کلاغ سه چشم و‌ در نهایت چندین تیزر ...

فصل هفتم در ۱۶ جولای ۲۰۱۷ منتشر شد. اولین تیزر این فصل یک ماه پس از انتشار فصل ششم یعنی جولای ۲۰۱۶ منتشر شد. تیزر دوم که یک بلوک یخ که بعدها میشکند را نشان می‌داد، تاریخ پخش سریال را مشخص کرد. سپس تریلری را شاهد بودیم که با دیالوگی از جان اسنو به پایان می‌رسید: «اینجا فقط یه جنگ مهمه ... جنگ بزرگ.» تیزر دیگری در پایان مارس منتشر شد. و اولین تریلر رسمی هم در می ۲۰۱۷ و در نهایت تریلر «زمستان از راه رسید»  در هفته دوم ژوئن منتشر شد.

در اینجا شاهد یک الگو هستیم: مارس ۲۰۱۷ » می ۲۰۱۷ » ژوئن ۲۰۱۷ و در نهایت فصل هفتم در ۱۶ جولای منتشر شد که دقیقا چهار ماه بین اولین تریلر و اولین اپیزود فاصله است. الگوی مشابه در مورد فصل ششم نیز وجود داشته و احتمال دارد که این بدان معنا باشد که چون سریال در آپریل پخش می‌شود، پس شاهد تریلری در پایان دسامبر یا ابتدای ژانویه خواهیم بود؟

در تصویر منتشر شده توسط EW ما مصاحبه جیمز هییرد و دارن فرنیچ را دیدیم. هیبرد گفت که تریلر جدید سریال احتمالا زودتر از انتظار ما منتشر شود. او مصاحبه‌ای با کارولین استراوس، یکی از تهیه کنندگان فصل هشتم سریال، داشت و استراوس اینچنین گفت:

«فصل جدید فوق العاده به نظر میاد. واقعا ساختنش فوق العاده است و ما همچنان درگیر ساختش هستیم.»

همچنین وقتی از او در مورد تریلری جدید پرسیده شد، او گفت:

«معتقدم که قراره چیزی به زودی منتشر شه.»

کمپین «برای تخت» هم معانی متعددی می‌تواند داشته باشد. یکی از آنها تقاضای طرفداران برای گردهمایی دوباره است. هر روز هم پیج رسمی سریال دیالوگی را منتشر می‌کند و از طرفداران نیز تقاضا کرده دیالوگ محبوبشان از سریال را منتشر و هشتگ‌ «برای تخت» را نیز ارسال کنند. این کمپین همراهانی چون جیمی کیمل، کریستین چینووث و ... را هم دارد.

چند روز پیش HBO ویدئویی از کیت هرینگتون، میسی ویلیامز و سوفی ترنر منتشر کرد که طرفداران را به همراهی در این کمپین تشویق کردند.

حدس شما برای انتشار تریلر بعدی چیست؟! به نظر ما اواخر دسامبر و یا اوایل ژانویه مناسب است.

منبع: کانال وستروس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۶
محسن حیدری

اخبار

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">