دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

تحلیلی بر تیزر جدید فصل هشتم Game of Thrones

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۰ ب.ظ

در این مقاله تحلیلی برا تیزر جدیدی که شبکه اچ بی او برای فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر کرد داشته ایم که با هم در ادامه خواهیم خواند

0⃣همونطور که مشاهده کردید، همه تیزر در سردابه وینترفل میگذره و به کل درباره استارک هاست. به نظر میرسه که این تیزر، رؤیایی از اتفاقات آینده باشه. شاید هم فقط برای تیزر ساخته شده باشه و اصلا در سریال پخش نشه.

1⃣خب، در ابتدا جان رو دیدیم که درون سردابه قدم میزد. در حالی که از کنار مجسمه لیانا استارک رد شد، پری که رابرت در بازدید از وینترفل در دستان مجسمه گذاشته بود به زمین میفته. و قولی که لیانا از ند گرفت رو میشنویم که درباره جان هست:"تو باید مواظبش باشی، ند."

2⃣بعدش، سانسا رو دیدیم که از کنار مجسمه مادرش رد شد و صدای کتلین رو میشنویم که از قرار معلوم، اون هم درباره جان هست که "خودش رو بابت این که نتونسته یه بچه بی مادر رو دوست داشته باشه سرزنش میکنه و همین امر رو مسبب همه بلاهایی میدونه که به سر استارک ها اومد." و در حین ادای این کلمات آریا رو هم دیدیم.
(هرچند که تا به اینجای سریال، مجسمه ای از کتلین داخل سردابه وینترفل ندیده بودیم-همچنین که در کتاب ها، با عنوان بانوی سنگدل هنوز زنده است.)

3⃣و بعد دوباره جان، که از کنار مجسمه ند رد شد و آخرین سخن ند به جان رو شنیدیم. جایی که ند میگه:"شاید اسم من رو نداشته باشی، ولی خون من رو داری."
(به نظر میرسه که همه چیز در نهایت به خون استارک ها مربوط بشه و این که اگرچه جان پدر تارگرین داشته اما هنوز جزو گله گرگ هاست.)

4⃣دست آخر، آریا و سانسا و جان به هم میرسند و مشعل جان جایی رو روشن میکنه که سه مجسمه به شکل هر یک در برابرشون هست.
سه مجسمه ای که بدون شک نمادی از مرگ هست. نشون دهنده خطری جدی برای هر سه شخصیت آریا، سانسا و جان.
 
5⃣همینطور باید توجه داشته باشیم که برن توی تیزر حضوری نداره-در حالی که اون هم یه استارک هست و یقینا نقش مهمی در ماجراهای آینده خواهد داشت.
شاید هرآنچه که دیدیم، در یکی از رؤیاهای برن اتفاق افتاده و هشداری جدی برای استارک ها و وینترفل هست.

6⃣صحنه آخر هم اینطور رقم خورد که مه یخی در سردابه پیشروی میکنه. جایی که هر شخصیت در برابر مجسمه اش برای مقابله با سرما حالت تدافعی میگیره. پری که به زمین افتاده بود، یخ میزنه. مرگ درون سردابه وینترفل به پیش میاد ولی شاید این هم یه بازی کثیف از Hbo برای گیج کردن و تشنه نگه داشتن طرفداران باشه.

منبع: گات لایف

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۵
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">