دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

جیمی لنیستر (با بازی نیکولای کاستروالدو) یکی از جذابترین شخصیت های سریال game of thrones میباشد که شاهد دگرگونیهای زیادی در شخصیت این کاراکتر از فصل نخست تا پایان فصل هفتم بودیم که با هم نگاهی کلی به این شخصیت خواهیم داشت

در فصل نخست وقتی کاروان پادشاهی به وینترفل میرسد جیمی لنیستر رفتاری زننده و ناپسند با میزبانان خود دارد که این حس به بیننده القا میشود که جیمی یک کارکتر منفی و کاملا سیاه میباشد ، در اواخر قسمت نخست وقتی جیمی بخاطر مخفی ماندن رابطه اش با سرسی ، اقدام به کشتن برن استارک 10 ساله میکند حس نفرت از او در بین مخاطبان بیشتر نیز میشود.

این حس تا اواسط فصل سه وجود دارد ، تا زمانیکه جیمی لنیستر توسط ارتش راب استارک اسیر میشود

زمانیکه جیمی از دلایل خود برای کشتن شاه دیوانه با برین سخن میگوید که اینکار را برای نجات جان هزاران انسان انجام داده است حس همزاد پنداری با او به مخاطب دست میدهد ، اما نقطه عطف تغییرات درونی کینگ اسلایر را میتوان زمانیکه دست راستش را از دست داد دانست.

حال در اواخر فصل هفتم جیمی به شخصیت محبوب هواداران تبدیل شده است ، شخصیتی که برای جان مردم سرزمینش در مقابل خواهر دوقلویش ایستاد و قصر پادشاهی را ترک کرد ، حال مطمئنا هیچکس از کشته شدن جیمی خوشحال نخواهد شد.

البته تمام این اتفاقات هنر نویسنده کتاب نغمه یخ و آتش است ، مارتین در آثارش هرگز شخصیتهای کاملا سیاه یا کاملا سفید را ندارد و همین خاکستری بودن کاراکترها یکی از دلایل اصلی محبوبیت آثارش میباشد.

منبع: یک سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۱)

کاش منم میتونستم بشینم پای این سریال.
بهم سر بزن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">