دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

همانطور که میدانید قسمت پایانی فصل 8 سریال Game of Thrones را شو رانر ها و سازندگان سریال یعنی دیوید بنیوف و دی بی وایس کارگردانی کرده اند ، این دو فیلمساز معروف در گفتگو با اینترتینمنت ویکلی از دلایل و جزییات کارگردانی قسمت آخر فصل هشتم میگویند ، ناگفته نماند که این دو قبلتر اپیزودهای Walk of Punishment در فصل سوم و Two Swords فصل چهارم را کارگردانی کرده اند.

دیوید بنیوف و دی بی وایس

مطمئنا قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت از نظر خیلیها مهمترین اپیزود سریال میباشد و یک پایان بندی مناسب برای داستان به این عظمت و راضی نگه داشتن خیل عظیم هواداران گات کار چندان ساده ای نیست.

دی بی وایس در این مصاحبه میگوید: زمانیکه وقت زیادی را صرف چیزی میکنید آن موضوع برای شما اهمیت زیادی پیدا میکند ، ما نمیخواستیم مسئولیت دشوار ساخت قسمت پایانی را به دوش کسی دیگر بیاندازیم و خودمان پشت او قرار بگیریم زیرا اینکار او را تا مرز دیوانگی میبرد و ما تصمیم گرفتیم اگر کسی قرار است دیوانه شود آن شخص خودمان باشیم.

وایس در ادامه گفت: ما 11 سال روی این سریال کار کردیم و مطمئنا میخواهیم مطلوبترین پایان را به مخاطبان خود تقدیم کنیم ، اما همیشه نمیتوان همه را راضی نگه داشت و خیلیها ممکن است از این پایان متنفر باشند ، بهرحال امیدوارم پس از پایان گیم آف ترونز همانند Breaking Bad صحبت از امتیاز A یا A+ باشد.

دیوید بنیوف دیگر شو رانر بازی تاج و تخت درباره این موضوع گفت: از همان اوایل درباره پایان سریال صحبت کرده ایم ، یک داستان خوب هرگز نباید یک پایان بد داشته باشد ، ما همیشه نگران این موضوع بوده ایم.

دیوید بنیوف همچنین درباره برنامه اش پس از پایان سریال نیز گفت: میخواهم تا جایی که میشود از اینترنت دور باشم و خوش بگذرانم.

با توجه به تجربه این دو نفر به نظر میرسد باید شاهد یک پایان شگفت انگیز و ماندگار در قسمت ششم فصل 8 Game of Thrones باشیم.

منبع: نکست سریال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">