دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

کیت هرینگتون بازیگر محبوب نقش جان اسنو در مصاحبه ای با مجله KISS درباره فصل هشتم سریال game of thrones و همچنین همسرش رز لزلی (بازیگر نقش ایگریت) صحبتهای جالبی داشته که با هم در ادامه خواهیم خواند

کیت هرینگتون و زر لزلی

او درباره اینکه چرا همسرش رز با او قهر کرده است گفت: من برای زنم فصل هشتم گات رو اسپویل کردم و بهش گفتم که چطوری قراره سریال تموم بشه و اون سه روزه که با من حرف نمیزنه ، با وجود اینکه خودش ازم خواسته بود که بهش بگم!!!

همچنین کیت درباره اینکه آیا از پایان سریال خوشحال است یا ناراحت گفت: واقعا نمیتونم به این سوال جواب بدم ، آخر کار همه ما شدیدا احساسی بودیم و میخواستیم گریه کنیم ، از طرفی همه ما خسته بودیم چون واقعا این مدت خواب نداشتیم ، من عاشق نقش و کارم توی این سریال بودم و مطمئنا دلم براش خیلی تنگ میشه!!!

جالب است بدانید این روزها هر کدام از عوامل و بازیگران سریال بازی تاج و تخت با رسانه های مختلف صحبت میکنند همگی روی عظیم بودن و احساسی بودن پایان سریال تاکید دارند ، این نشون میده باید آپریل 2019 شاهد 6 قسمت رویایی از بهترین مجموعه تلویزیونی تاریخ باشیم.

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۴
محسن حیدری

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">