دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

آریا استارک کوچکترین دختر ند استارک که از اپیزود نخست سریال بازی تاج و تخت با او آشنا شدیم حالا بعد از گذشت 9 سال به یکی از مهمترین کاراکترهای وستروس تبدیل شده است ، میسی ویلیامز بازیگر این نقش در دانشگاه بیرمنگام نشستی داشته که درباره این نقش و اتفاقات فصل 8 سریال Game of Thrones صحبتهای جالبی گفته است

میسی ویلیامز

میسی در جواب سوالی که درباره فصل پایانی از او پرسیده شد گفت: "من به کارهایی که انجام داده ایم افتخار میکنم ولی واقعا فکر نمیکنم هواداران آمادگی روبرو شدن با اتفاقات فصل هشتم را داشته باشند ، فصل آخر شاهد اتفاقات بسیار غیر منتظره و شوکه کننده ای خواهیم بود ، امیدوارم طرفداران پایان سریال را دوست داشته باشند"

همچنین در ادامه سوالی درباره اینکه آیا او نگران این نیست که بعدها او را فقط با نام آریا بشناسند نیز پرسیده شد که میسی ویلیامز در جواب گفت: "برخی از من میپرسند بعد از گات چه برنامه ای داری و انتظار کارهای بزرگتری از من دارند ، اجازه بدهید این را قاطعانه بگویم از اینکه تا ابد مرا با نام آریا استارک بشناسند اصلا نگران نیستم زیرا این بهترین کاری است که من در عمرم انجام داده ام"

او در ادامه به تمجید از سریال گیم آف ترونز پرداخت و افزود: "بازی تاج و تخت استانداردهای تلویزیون را جابجا کرد ، تا کنون هیچ سریالی شبیه به آن ساخته نشده و هیچ سریالی نتوانسته به این حجم از محبوبیت برسد این بهترین کاری است که من در عمرم انجام داده ام ، من در ادامه نقش های دیگری نیز بازی خواهم اما امیدوارم هیچ شخصیت دیگری مانند آریا را بازی نکنم ، زیرا آریا استارک در نوع خود بسیار متفاوت بود"

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
محسن حیدری

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">