دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

عوامل و بازیگران سریال Game of Thrones در مصاحبه ای که با مجله بریتانیایی TV & Satellite Week انجام داده اند تقریبا همگی به شوکه کننده بودن و غم انگیز بودن برخی سکانس های فصل هشتم اشاره کرده اند ، در این پست از رسانه نکست سریال نگاهی به مهمترین صحبتهای انجام شده با این مجله معتبر خواهیم داشت.

فصل هشتم game of thrones

دیوید بنیوف یکی از سازندگان سریال بازی تاج و تخت درباره وقفه ای که برای پخش فصل هشتم پیش آمد گفت: فصل 8 با اینکه تنها شش قسمت دارد اما بسیار وقتگیر بود و فقط حدود یکسال صرف فیلمبرداری و مراحل آماده سازی در بلفاست گذراندیم ، مطمئنا این بزرگترین پروژه ایست که تاکنون ساخته ایم و مطمئنا وقتی بینندگان فصل پایانی را ببنینند متوجه خواهند شد که این وقفه برای ساخت سریال نیاز بود ، بسیار خوشحالم که از ابتدا تا انتهای مراحل ساخت این فصل همه عوامل را در اختیار داشتیم ، یکی از چیزهایی که میتوانست لطمه بزرگی به کار بزند از دست دادن یکی از عوامل بود که خوشبختانه همگی تا روز آخر در کنار هم توانستیم این فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.

(کافیست به تاثیر منفی عوض شدن بازیگر نقش داریو ناهاریس اشاره کنیم تا به اهمیت این حرف دیوید بنیوف برسیم)

در ادامه ناتالی امانوئل (بازیگر نقش میساندی) درباره فصل هشتم سریال گیم آف ترونز گفت: فصل پایانی واقعا هیجان انگیز و ناراحت کننده است ، طرفداران با تماشای فصل آخر عقل شان را از دست میدهند !!!

جان بردلی (بازیگر نقش سمول تارلی) نیز در این مصاحبه گفت: هر قسمت از فصل 8 سریال بازی تاج و تخت مانند "یک قسمت نهم" خواهد بود ، همانقدر عظیم و ماندگار . . .!!!

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۰
محسن حیدری

اخبار

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">