دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

لایت برینگر ، شمشیر افسانه ای آزور آهای

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ق.ظ

آزور آهای یکی از قهرمانان افسانه ای دنیای یخ و آتش است که 8000 سال قبل از ورود اگان مردم را از شب طولانی نجات داده است ، شمشیر معروف او لایت برینگر نام دارد که نحوه ساخت آن توسط آزور آهای داستان غم انگیزی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

آزور آهای

سالها پیش وقتی شب طولانی دنیا را فرا گرفته بود و از شدت سرما زنان مجبور میشدند فرزندان خود را بکشند تا یخ زدن و گرسنگی آنها را نبینند قهرمانی افسانه ای با نام آزور آهای ظهور کرد و با شمشیرش (لایت برینگر) به زمستان پایان داد.

او برای ساخت شمشیری که از همه شمشیرها محکمتر ، برنده تر و قویتر باشد ابتدا 30 روز و 30 شب روی آن کار کرد ولی وقتی شمشیر را برای آبدیده کردن وارد آب کرد ناگهان شمشیر تکه تکه شد و از بین رفت ، او از ساخت این شمشیر نا امید نشد و برای بار دوم و اینبار 50 شب و 50 روز روی ساخت آن کار کرد و اینبار شمشیری به مراتب بهتر از شمشیر نخست میسازد ، او این دفعه به جای آب برای سرد کردن شمشیر آن را در قلب یک شیر فرو میکند اما باز هم شمشیر ترک بر میدارد و میشکند ، آزور آهای بسیار غمگین میشود زیرا حقیقتی را میفهمد !!!

بار سوم او برای ساخت لایت برینگر 100 شب و 100 روز وقت میگذارد و پس از ساخته شدن همسرش "میسا میسا" را فرا میخواند ، پس از اینکه به همسرش میگوید او را در این دنیا از هرچیزی بیشتر دوست دارد به چشمان او نگاه میکند و شمشیر را در قلب همسرش فرو میکند.

او موفق شد لایت برینگر را بسازد اما در این راه عزیزترین کس خود را از دست داد!!!

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">