دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

لیانا مورمونت: فصل هشتم خیلی برایم سنگین بود!!!

چهارشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴ ب.ظ

بلا رمزی بازیگر نوجوان نقش لیانا مورمونت که اکنون 16 سال سن دارد در مصاحبه ای درباره فصل هشتم و زندگی شخصی اش صحبتهای جالبی داشته که در ادامه با هم خواهیم خواند

لیانا مورمونت

این بازیگر با استعداد درباره فصل 8 سریال game of thrones گفت: فیلمبرداری فصل پایانی سریال خیلی برایم سنگین بود تا جایی که بارها دیالوگ هایم را فراموش میکردم و عوامل سریال مجبور میشدند سکانس هایی که من در آنها حضور دارم با را با سرعت کمتری جلو ببرند ، درباره پایان داستان هم باید بگویم که واقعا برایم شوکه کننده بود.

بلا رمزی در ادامه افزود: کاراکتر مورد علاقه من در سریال بازی تاج و تخت جان اسنو میباشد ، این علاقمندی من به خاطر شرافت جان اسنو نیست بلکه بخاطر بازی خوب کیت هرینگتون میباشد ، کیت در مسیر ساخت سریال بارها به من مشاوره میداد و کمک بزرگی به پیشرفت من در سریال و بازیگری داشت.

بازیگر نقش جذاب لیانا مورمونت درباره زندگی شخصی اش نیز گفت: زیاد دوست ندارم در مورد سریال مضاحب کنم یا جاهای شلوغ حاضر بشم چون طرفدارای گیم آف ترونز همه جا هستند و از من سوال میپرسند ، مخصوصا توییتر و اینستاگرام!!!

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">