دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

hafthor julius bjornsson بازیگر تنومند و 2 متر و 13 سانتیمتری نقش مانتین (گرگور کلگین) در مصاحبه ای از سختی هایی که برای فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت کشیده و هیجان دیدن فصل پایانی این مجموعه تماشایی گفته است که در ادامه با هم خواهیم خواند

بازیگر نقش مانتین

هافتور جولیوس بورنسون در این گفتگو گفت: برای تماشای فصل هشتم سریال Game of Thrones به شدت هیجان زده هستم و دوست دارم هرچه زودتر آنرا ببینم ، همانطور که میدانید من از همان ابتدا یکی از طرفداران متعصب سریال بودم و تا کنون هیچوقت تا این اندازه برای تماشای فصل 8 هیجان نداشته ام ، اما باید این را بگویم که فصل 8 سختترین سیزن برای من بود چه از نظر فیزیکی و چه از سایر لحاظ ، بعضی روزها از 24 ساعت 18 ساعت فیلمبرداری انجام میشد.

از صحبت های کوه میتوان به این نتیجه رسید که او مبارزاتی را در فصل پایانی انجام داده است ، خستگی او ممکن است به خاطر فیلمبردای جنگ بزرگ اپیزود سوم باشد که همه عوامل از سختی و عظمت آن حرف میزنند ، شاید هم چیزی که مدتها منتظرش بودیم قرار است اتفاق بیافتد یعنی مبارزه مانتین و برادرش سندور کلگین (سگ شکاری)

قویترین مرد جهان در سال 2018 در ادامه میگوید: مردم همیشه درباره تقابل برادران کلگین از من سوال میپرسند اما چه این اتفاق بیافتد و چه نیافتد من هیچ حرفی درباره آن نمیتوانم به زبان بیاورم

او درباره زندگی خارج از سریال نیز میگوید: من موفق شدم در سال 2018 عنوان قویترین مرد جهان را کسب کنم و حالا سخت در حال تمرین کردن هستم تا عنوان قهرمانی پاورلیفتینگ را به دست بیاورم ، تا کنون کسی موفق نشده این دو عنوان را با هم کسب کند.

________________________

هربار صحبتهای بازیگران و عوامل سریال را درباره فصل آخر گیم آف ترونز میشنویم بیشتر تشنه تماشای این مجموعه بی نظیر میشویم ، شما هم نظرات خود را راجع به فصل 8 و انتظارات خود از فصل پایانی را در قسمت کامنت ها بیان کنید

منبع: نکست سریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۲
محسن حیدری

اخبار

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">