دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

ملکه های وستروس (رینیرا تارگرین)

پنجشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ب.ظ

در معرفی ملکه های وستروس اینبار به سراغ رینیرا تارگرین میرویم:

شاهدخت رینیرا تارگرین ، در سال 97 پس از اگان فاتح متولد شد .
او تنها فرزند زنده ی پادشاه ویسریس تارگرین اول از همسر اولش ، بانو ایما از خاندان آرن بود .
رینیرا دو برادر داشت که هردو آن ها در گهواره مردند .


رینیرا در سن 7 سالگی یک اژدها سوار بود . او بر پشت اژدهای جوانش که نامش را سایرکس گذاشته بود در آسمان پرواز می کرد . یک سال بعد ، هنگامی که رینیرا هشت ساله بود ، به عنوان ساقی پدرش بر سر میز ، در مبارزات و در بارانداز کار می کرد . پادشاه ویسریس به ندرت بدون رینیرا دیده شده است .


در جوانی ، رینیرا شیفته عمویش ، شاهزاده دیمون تارگرین شد . شاهزاده دیمون رندانه برای برادرزاده اش هدایای گران قیمت و عجیب و غریب از سفرهایش به دریای باریک می آورد . حین مسابقه تاج گذاری پادشاه ویسریس اول ، سر کریستان کُل با خلع سلاح کردن دیمون ، مسابقه را برد . شوالیه جایزه خود را به رینیرا اهدا کرد و از شاهدخت هفت ساله لطفش را خواست . رینیرا به کریستن نزدیک شد و هنگامی که او در سال ١٠٥ به گارد پادشاهی پیوست ، او را شوالیه سفید خواند و ویسریس نیز اجازه داد که شوالیه ی دوست داشتنی محافظ شخصی و سپر رینیرا شود . از آن لحظه به بعد ، کل همواره در لیست ها به نفع رینیرا عمل می کرد و در رویداد های عمومی از وی محافظت می کرد .


در پایان سال 105 ، مادر رینیرا ، ایما ، هنگام به دنیا آوردن دومین برادر رینیرا از دنیا رفت ، شاهزاده بیلون ، برادرش نیز یک روز بعد مرد .
پس از این اتفاق پادشاه ویسریس ، رینیرا را به عنوان وارث خود خواند و تمام لرد های بزرگ هفت پادشاهی را جمع کرد تا با وی بیعت کنند و از حقوق و شرافت او محافظت کنند تا زمانی که به پیروزی برسد . در طی این اتفاق ، رینیرا شاهدخت دراگون استون نامیده شد .


پادشاه ویسریس در سال 106 دوباره ازدواج کرد . وی با بانو الیسنت های تاور ازدواج کرد و نامادری و نادختری از همان ابتدا با هم به خوبی کنار آمدند . این زمانی تغییر کرد که الیسنت برای پادشاه دو پسر به دنیا آورد ، اگان ، در سال 107 و ایموند ، در سال 110 ، اما ویسریس هیچکدام از این دو پسر را جانشین و وارث خود نخواند .
مردم همواره از ویسریس در مورد جانشینی می پرسیدند ، اما ویسریس هیچگاه راغب به بحث در این مورد نبود. سر اوتو های تاور ، پدر الیسنت و دست ویسریس ، از شورا و بارانداز اخراج شد فقط به دلیل این که درباره این موضوع بسیار شاه را تحت فشار قرار می داد. اما حتی هنگامی که او شورا را ترک کرد ،  به وضوع دربار به دو دسته تقسیم شده بود : حزب ملکه و حزب شاهدخت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۴
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">