دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

مهمترین شخصیت های کسترلی راک (کورلوس)

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ب.ظ

در این پست نگاهی خواهیم داشت به مهمترین شخصیت های کسترلی راک منطقه ای که به لنیسترها تعلق دارد ، برای اولین قسمت شخصیت کورلوس را بررسی خواهیم کرد

قسمت یک: کورلوس

نخستین شخص به زمانی بسیار دور تعلق دارد، به دوران قهرمانان. زمانی که هنوز مذهب هفت وارد وستروس نشده بود، و خدایان قدیم، خدایان بلامنازع این قاره بودند.

در افسانه‌ها آمده که کورلوس، پسر کستر، نخستین شخصی بود که توانست بر کسترلی راک حکومت کند. او یک شکارچی بود، و در دهکده‌ای در نزدیکی لنیسپورت امروزی زندگی می‌کرد، زمانی که یک شیر به گله‌ی گوسفندان دهکده حمله کرد، کورلیس شیر را تا کنامش که غاری زیر یک صخره بود دنبال کرد، سپس شیر و جفت آن را کشت، اما برای خوش‌آیند خدایان قدیم، به توله شیرهای تازه متولد شده رحم کرد. خدایان هم برای او نوری به سمت غار تاباندند که یک رگه طلایی به قطر کمر انسان را نمایان کرد.

کمی پس از آنکه کورلوس طلاها را پیدا کرد، شروع به برداشت آن کرد، و برای دفاع از ورود دیگران به آنجا، ورودی غار را از داخل محکم کرد. فرزندان و نوادگان او هم در سال های بعد به کندن زمین ادامه دادند و هنگام حفاری، تالار ها، اتاق ها، و راهروهایی را درست کردند، و  کم کم آن صخره بزرگ را تبدیل به یک قلعه مستحکم کردند که امروز آن را با نام کسترلی‌راک می‌شناسیم.

شاید این که این داستان افسانه‌ای از دوران قهرمانان است، یا این‌که واقعیت دارد، هرگز معلوم نشود؛ اما به حتم شخصی وجود داشته که باعث تأسیس خاندان کسترلی شده. و ما صرف نظر از چگونگی این اتفاق، امروز او را با نام کورلوس می‌شناسیم.

منبع: وستروس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">