دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

یکی از مهمترین تاکتیک های جنگی استفاده از جاسوس در لشگر دشمن است ، در سریال گیم آف ترونز بارها دشمنان از این حربه برای مقابله با رقیب بهره برده اند ، در این مقاله نگاهی به جاسوس های دنیای نغمه یخ و آتش خواهیم داشت

جیمزباند در وستروس؛نگاهی به چند جاسوس و یا سازمان جاسوسی برتر در دنیای مارتین!

▪️قسمت اول▪️

جاسوس؛ واژه ای که اکثرا با ماهیت آن آشنایی داریم میدانیم که به نوعی وجودش از آغاز تمدن بشری تاکنون ادامه دارد. گاه در قالب فردی وابسته به یک کشور در که سرزمین دشمن دست به جمعاوری اطلاعات میزند و گاه در مسائلی کوچک و کم اهمیت که حتی ذهنمان به آنها خطور نمیکند مورد استفاده قرار میگیرند. این موضوع در رابطه با وستروس و دنیای مارتین نیز صدق کرده و به نوعی از همان ابتدای داستان شاهد نقش متفاوت آنها در پیشبرد اهداف کرکترها بودیم. از امروز در یک سری مقاله متفاوت قصد معرفی چند جاسوس یا سازمان جاسوسی برتر را در دنیای نغمه را داریم و باهم میزان اهمیت بالای این مسئولیت پرخطر را بررسی خواهیم کرد.

1⃣ لایسونو مار
نوع فعالیت: نظامی-جاسوسی
وابسته به: گلدن کمپانی،گریف جوان.
شبکه جاسوسی: فعال در اسوس و استورملندز در وستروس.

شهرهای آزاد درکنار ماهیت نسبتا صلح آمیز خود محل تولد چندین تن از خطرناک ترین افراد اسوسی نیز شناخته میشود. افرادی که عموما به کمپانی ها و سازمان هایی با ماهیت مزدوری-نظامی میپیوندند تا در ازای شمشیر خود به موقعیتی مناسب نیز دست پیدا کنند. یکی از این افراد لایسونو مار رئیس جاسوسان گلدن کمپانی محسوب میشود که در کتاب حضور دارد. جدا از ظاهر مونث گونه لایسونو که در بسیاری از مواقع میتواند تبدیل به یک برگ برنده بزرگ برایش شود وی به راحتی میتواند با لهجه وستروسی سخن بگوید که درنهایت باعث میشود درنوع خود تبدیل به یکی از برترین جاسوسان عملیاتی شود که در رسیدن گلدن کمپانی به اهدافشان نقشی مستقیم ایفا میکند. همواره از لایسونو به عنوان یکی از جاسوسان مرموز اسوسی و چشم گلدن کمپانی یاد میشود که درنوع خود جالب است.

2⃣ جان اسنو
نوع فعالیت: نظامی-جاسوسی
وابسته به: نگهبان شب
شبکه جاسوسی: آنسوی دیوار

درحالی که جان اسنو اولین سفر خودرا به آنسوی دیوار تجربه میکرد که پس از مدتی کشمکش با ایگریت بالاخره درکنار کورین نصفه دست توسط وحشی ها دستگیر میشود. شاید فداکاری کورین را بتوان بزرگترین انگیزه برای جان دانست که بتواند تا آخرین لحظات حضور خود در آنسوی دیوار به نگهبانان شب وفادار مانده و برخلاف برادرش راب مسئولیت را بر عشق ترجیح دهد. جان در طی مدتی که درقالب یک نفوذی درکنار وحشی ها زندگی کرد خیلی خوب توانست تا اطلاعات موردنیاز را درخصوص آنها جمعاوری کند و در اختیار نگهبانان شب قرار دهد. در همین جهت میتوان از جان به عنوان یکی از جاسوسان نسبتا خوب و متفاوت وستروسی یادکرد که در شکست نقشه منس نقشی جدی ایفا کرد. موضوعی که تاحدی جایگاه وی را نسبت به سایر همرزمانش در کسل بلک بیش از گذشته بالا میبرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۷
محسن حیدری

مقالات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">