دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

دانلود و اخبار جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی

دانلود سریال ایرانی و خارجی

در این وبلاگ سعی داشته ایم جدیدترین سریال های خارجی و ایرانی را برای دانلود شما عزیزان به راحت ترین شکل ممکن قرار دهیم.

آخرین نظرات

کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو در مصاحبه با اسکای نیوز صحبتهای جالبی انجام داده است ، او قرار است پس از اتمام فصل هشتم گیم آف ترونز یک میهمانی بگیرد ، با هم جزییات این مصاحبه را در ادامه خواهیم خواند!

کیت هرینگتون

کمتر از سه ماه به پایان حماسی ترین سریال تاریخ مانده است و کم کم باید برای خداحافظی همیشگی با این اقتباس جاویدان خود را آماده کنیم. کاری که کیت هرینگتون برنامه ی ویژه ای برای آن دارد!

کیت هرینگتون که به مدت هشت سال ، نقش یکی از کلیدی ترین شخصیت های داستان را بازی کرد ، به تازگی با Sky News مصاحبه ای داشته است و علی رقم تلـاش خبرنگار برای حرف کشیدن از او ، کوچکترین نکته ای از داستان را به زبان نیاورد ولی همانطور که قبلـا نیز گفته بود ، به طرفداران هشدار داد که فصل پایانی ممکن است دارای پایان خوشی نباشد!

در ادامه مصاحبه ، کیت هرینگتون از برنامه ویژه خود برای تماشای قسمت های پایانی سریال می گوید :

«فکر می کنم احتمالـا برای قسمت پایانی یک مهمانی تدارک ببینم. دقیقا هنوز نمی‌دانم. نمی‌دانم آیا قرار است آن را تنهایی تماشا کنم یا اینکه یک مهمانی داشته باشم و آن را با مردم تماشا کنم.»

در آخر کیت هرینگتون به طرفداران گفت در فصل پایانی ، رابطه حقیقی جان اسنو با اژدهایان فاش خواهد شد و تصویری جدید از آن به نمایش گذاشته می شود!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
محسن حیدری

مصاحبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">